Наш режим роботи  

Дошкільний навчальний заклад «Берізка 1» працює за п’ятиденним робочим тижднем  з  7.30 до 18.00.Ми пропонуємо 3-х разовий режим харчування

                                                                                                                                                   

   Одним із важливих компонентів у формуванні фізично та інтелектуально-досконалої організованої особистості є режим дня. Щоденно повторюючись, він привчає організм дитини до певного ритму, забезпечує зміну діяльності (ігрової, навчальної, трудової), при цьому оберігає її нервову систему від перевтоми.

    В дошкільному навчальному закладі «Берізка 1» режим гнучкий, достатньо часу відводиться для прогулянок, сну, ігор, занять з обов’язковим чергуванням різних видів діяльності та відпочинку, що відповідає вимогам сьогодення. З дотриманням вимог та врахуванням вікових особливостей дітей, двічі на день проводяться прогулянки на свіжому повітрі. Грі, як основному виду діяльності, також відведено чимало часу: до сніданку і після нього, у перервах між заняттями, на денній та вечірній прогулянках.

    Збалансованість процесів життєдіяльності та режим роботи груп ДНЗ «Берізка 1» відповідає вимогам програми розвитку, навчання та виховання дітей. В організації навчально-виховної роботи переважає ігрова модель провідної діяльності дітей з дотриманням структурних компонентів.

                                  

7.30-8.40………………..Ранкова зустріч дітей,ігрова самостійна діяльність дітей, індивідуальна робота з дітьми,малорухливі ігри.

8.40-9.00………………Ранкова гімнастика.

9.00-9.30……………..Сніданок.

9.30-11.00………..…Навчально - пізнавальна діяльність дітей.

   

11.00-11.50………..Прогулянка.

11.50-12.00……….Підготовка до обіду.

 

12.00-12.30……….Обід,підготовка до сну. 

12.30-15.00……….Сон.

                                                                   

15.00-16.00………..Підйом,оздоровчі процедури,прогулянка(за сприятливої погоди), ігрова діяльність дітей.

16.00-16.30………Підвечірок.

 

16.30-18.00……..Ігрова діяльність дітей,індивідуальна робота з дітьми,прогулянка,бесіди з батьками,повернення додому.